5/5 - (2 امتیاز)

سنتربولت با کیفیت می تواند نگه دارنده خوبی برای فنر باشد. قبل از اینکه مستقیم به سراغ تعریف سنتربولت برویم باید ابتدا در مورد فنرهای تخت حرف بزنیم. فنرهایی که از اولین فنرهای تولید شده بودند که در صنایع ماشین سازی از آنها استفاده می شد. البته درست که این فنرها از اولین فنرها بوده اند ولی هنوز هم در ساخت ماشین ها از آنها استفاده می شود و البته دارای خوبی های خودشان هم هستند. این فنرها بیشتر در ماشین های سنگین استفاده می شوند که باید گفت بدون عیب هم نبوده اند و ماشین ها را با مشکل تعلیق مواجه کردند و وقتی ضربه یا فشار به آنها وارد می شود ممکن است آن را با شکستگی مواجه کند. اما برای این مشکل چه باید کردواینکه فنرها چه زمانی شکسته می شوند؟ زمان که خودرو در دست انداز بزرگ بیفتد.

قیمت سنتربولت با کیفیت در بازار

معرفی نحوه عملکرد سنتربولت ها

معرفی نحوه عملکرد سنتربولت ها  فنر از کجا شکسته می شود؟ از مکان نزدیک به همان سنتربولت و پیچ ومهره که باید گفت باعث خسارت بزرگی به این راننده ها می شود.  آنها در هنگام پیچیدن در جاده دچار مشکل جدی می شوند. در هر صورت به سنتربولت که همان پیچ وسط است ارزش زیادی داده اند چرا که اگر به هر دلیلی جایش خالی باشد به اصلاح کار ماشین لنگ می شود به طور مثال اگر شکسته شود یا از بین برود، فرسوده شود یا جنس خوبی نداشته باشد باعث از بین رفتن فنرهای دیگر نیز می شود و این کار ماشین را با سختی مواجه می کند. 

خرید عمده سنتربولت با کیفیت با قیمت عالی

خرید عمده سنتربولت با کیفیت با قیمت عالی

خرید عمده سنتر بولت با کیفیت با قیمت بالا با قیمت عالی آن هم از مکان هایی که با اعتماد هستند و کار فروش سنتربولت را انجام می دهند، بسیار حائز اهمیت است. میپرسید چرا؟ اجازه بدهید بیشتر توضیح دهیم. 

همان طور که گفتیم سنتر بولت محافظ  فنر است. حالا شاید با خودتان فکر کنید محافظ فنر است و کار دیگری انجام نمی دهد، یعنی چه مگر این فنرها چقدر حائز اهمیت هستند؟ باید توضیح بدهیم بله محافظ فنر بودن این قطعه شاید چیز کوچکی باشد ولی اگر با کارکرد فنر آشنا باشیم ممکن است به اهمیت وظیفه این قطعه کوچک هم پی ببریم. دقت کنید گاهی در مینی بوس نشسته ایم و ماشین در حال حرکت است، مثل زمان های دست انداز یا مثلا چاله هایی که ممکن است ضربه هایی به ماشین وارد کند و ماشین هم به ما و هر دو در یک لحظه و مداوم و پی در پی در حال تکان های ناگهانی باشیم، آیا چنین سفری دلچسب است؟ خب مسلما خیر. آیا به حال از خودتان پرسیدید که چرا ما این تکان ها را زیاد احساس نمی کنیم؟ حتما می خواهید بگویید خیر و شاید تا به حال به آن فکر هم نکرده اید. اما باید گفت که این کار بزرگ کار همین فنرهایی است که تا به حال به بزرگی وظیفه شان نیندیشیده بودیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *