Rate this post

به طور کلی تنوع و تعداد تجهیزاتی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند بسیار زیادی است و روزانه به تعداد آن ها افزوده هم می شود.

یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات صنعتی که در لوله کشی به کار می رود را می توان انواع کرپی یوبولت نام برد.

به همین خاطر ما در این مطلب در خصوص انواع جدید این محصول و قیمت آن ها در بازار تهران صحبت می کنیم.

با ما همراه باشید.

قیمت جدید کرپی یوبولت در بازار تهران

بررسی انواع مختلف کرپی یوبولت

بررسی انواع مختلف کرپی یوبولت همانطور که پیش از آن هم اشاره کردیم، در حال حاضر کرپی یوبولت ها در انواع گوناگونی تولید می شوند که طبیعتا هر کدام کاربرد های مخصوص به خود را دارند.

در این بخش ما به بررسی انواع این محصول و ویژگی هر کدام می پردازیم:

  • کرپی آنتنی: این کرپی ها را با نام های تخت و قوطی هم می شناسند. طبیعی است که از این نوع کرپی برای اتصال قطعات تخت و قوطی شکل استفاده می شود. این نوع کرپی ها به صورت سفارشی و در سایز دلخواه هم قابل تولید می باشند.
  • کرپی یوبولت با روکش گالوانیزه سرد: این نوع کرپی را می توان از جمله پر کاربرد ترین انواع آن به شمار آورد که معمولا هم برای مصارف داخلی به کار گرفته می شوند.
  • کرپی های گالوانیزه گرم: بهترین نوع کرپی برای مناطق با رطوبت بالا این مدل می باشد. چراکه این کرپی ها از خورده شدن و زنگ زدگی قطعات جلوگیری می کند.
  • کرپی یوبولت با پوشش فلورپلیمر: استفاده از این نوع کرپی برای مناطقی با دمای خیلی بالا یا خیلی پایین مناسب است و میزان خورندگی را در این مناطق کاهش می دهد.

فروشنده عمده کرپی یوبولت

فروشنده عمده کرپی یوبولت خوشبختانه تعداد تولید کننده یوبولت در کشور ما گسترش چشمگیری پیدا کرده است و این موضوع منجر به افزایش کیفیت کرپی یوبولت های داخلی شده است.

در حال حاضر فروشنده های این محصول امکان فروش عمده این محصول به صورت اینترنتی و غیر حضوری را هم دارند.

البته که این موضوع هم بر افزایش فروش کرپی یوبولت ها در بازار تأثیر گذار بوده است.

به این صورت شما می توانید انواع کرپی استیل یا فلورپلیمر را به صورت عمده و غیر حضوری در هر ساعت از شبانه روز خریداری کنید.

همینطور لازم به ذکر است که قیمت خرید این محصول به صورت عمده در مقایسه با خرید تکی یا حجم پایین به صرفه تر خواهد بود.

برای خرید مستقیم انواع کرپی به صورت غیر حضوری می توانید با شماره هایی که در این سایت درج شده است تماس حاصل کنید و محصول مورد نظرتان را خریداری و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *