قیمت جدید سنتربولت با کیفیت ایرانی

قیمت جدید سنتربولت با کیفیت ایرانی


3.9/5 - (11 امتیاز)

سنتربولت با کیفیت  (center bolt) چیست؟ سنتر بولت پیچی است که برای تنظیم فنرها از آن استفاده می شود و باعث فیکس شدن فنر می شود.

سنتر بولت ماشین چیست ؟

سنتر بولت ماشین در واقع همان پیچ و مهره می باشد که برای تنظیم کردن فنر ماشین کاربرد دارد. معمولاً سنتر بولت ها در کامیون ها و کلیه وسایل نقلیه ابعاد و اندازه های مختلفی دارند .دارای جنس و متریال های مختلفی نیز هستند گرید های مختلفی دارند. همینطور بهتر است بدانید در صورت نیاز به خرید انواع سنتر بولت برای کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین باید آنها را در قطعه های مختلفی که مربوط به وسایل نقلیه شماست تهیه کنید تا به مشکل برنخورید.

معمولاً سنتر بولت ها از نظر ظاهری دارای گل گرد می باشند. پیچ های سنتر بولت جزوه قطعات اصلی لوازم زیر شاسی کامیون ها تریلی ها و وسایل نقلیه سنگین می باشند که در بخش فنر کامیون به هم متصل شده اند.این پیچ ها نیاز به مراقبت و نگهداری دارند .

چرا که ممکن است در وسایل نقلیه در شرایط مختلفی قرار می گیرد. اگر به سیستم تعلیق تریلی نگاه اجمالی داشته باشید خواهید دید که پیچ سنتر بولت در کنار کرپی قرار می گیرند بنابراین جزو اتصالات بسیار محکم در خودرو ها مخصوصاً سیستم تعلیق کامیون و یا تریلی محسوب می شوند. بنابراین در زمان خرید نیز بهتر است تا به کیفیت آنها توجه شود. شما میتوانید از پیچ‌های سنتر بولت علاوه بر وسایل نقلیه سنگین در بسیاری از خودروهای دیگر مانند:

پیکان ؛خاور؛ ایسوزو؛ ایویکو ؛ده تن ؛اتوبوس؛ فاو نیز استفاده کنید .برای اینکه بتوانید از پیچ ها با ابعاد و اندازه های مطمئن‌تر تهیه کنید با مشاورین فروش ما در مجموعه فولادیدک  تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید. همچنین میتوانید جهت ثبت سفارش محصول مورد نظر خود از بخش محصولات فروشگاه بازرگانی فولاد یدک محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و با شماره ۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷ تماس بگیرید.

مقایسه سنتربولت ایرانی و خارجی

قیمت جدید سنتربولت با کیفیت ایرانی
خرید و قیمت جدید سنتربولت با کیفیت ایرانی:۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷

لاستیک بعضی ماشین ها زمان حرکت در یک امتداد حرکت نمی کنند یعنی در حالی که ماشین در یک راستا به جلو حرکت می کند لاستیک ها به صورت مورب می چرخند. آیا تا کنون این وضعیت را در ماشین مشاهده کرده اید؟

ماشین های قدیمی در سیستم خود فنر تخت فولادی ای دارند که به فنر شمس مشهور است.این فنرها روی هم خمیده شده اند و ابتدا و انتهای این فنرها به هم متصل شده اند. قسمت مهم این فنرها جایی است که به ماشین ثابت می شوند.این اتصال با یک پیچ به نام کرپی انجام می شود و از وسط فنرها عبور می کند و آنها را روی هم ثابت می کند.همین پیچی که از وسط فنرها عبور می کند و باعث ثابت ایستاده شدن آنها می شود سنتر بولت(center bolt)است که به معنای پیچ میانی است.و این همان صندل برد یا صندل بر است که در میان مردم عام شهرت یافته است و بهتر است بدانید فارسی زبانان همین اصطلاح بریدن را از این واژه ادغام کرده و به کار می برند. هنگامی که این پیچ معیوب شود یا مشکلی داشته باشد باعث می شود ماشین بلغزد و اریب راه برود و از پشت منحرف از مسیر خود تشخیص داده شود.

سنتربولت ایرانی در مقابل سنتربولت خارجی دارای کیفیت خوبی می باشد و تولید کنندگان ما تمام همت خود را برای بهبود کیفیت و عرضه ی ارزانتر این محصول کرده اند.

خرید سنتربولت با کیفیت مستقیم از تولید کننده

قیمت جدید سنتربولت با کیفیت ایرانی
شماره برای قیمت جدید سنتربولت با کیفیت ایرانی:۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷

همانطور که گفته شد سنتربولت ایرانی در مقابل سنتربولت خارجی بسیار با کیفیت می باشد و شما خریداران عزیز با خرید سنتربولت از خود تولید کنندگان ایرانی باعث بهبود رونق کشور می شوید و همچنین محصولی بسیار ارزانتر و با کیفیت تراز مدل مشابه خارجی آن دریافت کرده اید چون واسطه های خارجی را حذف کرده اید و مستقیما آن را دریافت می کنید.پس با خرید از فروشنده سنتربولت داخلی صاحب یک سنتربولت با کیفیت شده اید .سنتربولت بر اساس نوع ماشین شما و سیستم فنر بندی اندازه ای مختلفی دارد.شما با خرید سنتربولت از مراکز ما می توانید از قیمت فروش سنتربولت مطمئن باشید و بدانید قیمت سنتربولت ما کاملا منصفانه است.

سنتربولت با کیفیت حاصل تلاش همکاران و کارگران ایرانی است پس با خرید تولیدات ایرانی به کسب و کار و رونق بازار کار داخل کشور کمک می نماییم و از تمام افرادی که در این زمینه همیشه تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تشکر می نماییم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *