Rate this post

پیچ و مهره از جمله ابتدایی ترین وسیله برای متصل کردن قطعات ماشین های سنگین از جمله نیسان، ولو، فور هاف، مایلر، بنز، دورس، خاور آتکو آکتروس، خاور تریلی اف اچ، ایسوز، مینی بوس نهصد و یازده فاو، ساجی، دیزل، اس ای اف بنز چهارصد و پنجاه و هفت، خاور تریلی محور بی پی دبلیو، آمیکو، فوکس، هوو، اسکانیا و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع پیچ و مهره مخصوص پیچ و مهره مخصوص مینی بوس با توجه به نوع برند متفاوت خواهد بود و مشتریان با مراجعه به سایت های راه اندازی شده توسط شرکت های بازرگانی و تولید کننده ها می توانند از قیمت مناسب اطلاعات لازم را کسب نمایند.

قیمت انواع پیچ و مهره مخصوص مینی بوس

3 نکته در مورد پیچ و مهره ساجی

3 نکته در مورد پیچ و مهره ساجی چهار مشخصه که در مورد پیچ و مهره ها بیشتر مد نظر است عبارتند از: طول پيچ و قطر پیچ، نوع كله پيچ، نوع دنده و گام پيچ فاصله قله دو نخ رزوه كنار هم می باشد که در ساخت همگی آنها بایستی استاندارد های تعریف شده جهانی همانند دی آی ان و آی اس او در سطح بین الملل با اعداد ۸/۸، ۱۰/۹ و ۱۲/۹ تعریف و رعایت استفاده می شود.

همچنین شیار های داخل پیچ و مهره از تنوع بالایی در هنگام ساخت برخوردارند از جمله این تنوع می توان به پیچ شش گوش، استادبولت، پیچ آلن، انکربولت و غیره را که به صورت مستطیل، نیم دایره، ذوزنقه و مثلث روی سطح جانبی ایجاد می شوند اشاره کرد.

بایستی در نظر داشت که هر پیچ و مهره برای کاربرد های خاصی طراحی می شود و برای ماشین های سنگین انواع پیچ و مهره ها وجود دارد از جمله پیچ و مهره ساجی در کامیون های جدید به صورت پيچ ومهره چرخ ساجي 7سانت آجدار(خشكه)، 8سانت آجدار(خشکه)، ، 9سانت آجدار (خشكه)، 10سانت آجدار، 11 سانت آجدار(خشكه) و غیره به فروش می رسند.

در هنگام خرید بایستی به نکات زیر دقت نمود: از لحاظ استانداردهای متریالی، نوع شیاری که بایستی پیچ در آن قرار گیرد، نوع مشخصات گرید، نوع کاربرد پیچ، جنس پیچ که معمولا از فولاد با درصد کربن کم یا درصد کربن بالا و به صورت زنگ نزن، برنج یا استیل است.

توزیع مستقیم پیچ و مهره مخصوص مینی بوس

توزیع مستقیم پیچ و مهره مخصوص مینی بوس توزیع پیچ و مهره مخصوص مینی بوس و ماشین ه9ای سنگین از طریق نمایندگی های فعال در سراسر کشور انجام می شود همچنین با راه اندازی سایت ها و فروشگاه های آنلاین اینترنتی مشتریان، مینی بوس داران و سایر رانندگان عزیز ماشین های سنگین می توانند محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند.

همچنین مشتریان می توانند در هر جایی با اطلاع از قیمت، نوع برند و نحوه ی توزیع در سراسر کشور اطلاعات لازم را کسب کرده و پس از ثبت سفارش به صورت عمده و جزئی در اسرع وقت تحویل بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *