فروش عمده سنتر بولت سایز بزرگ

فروش عمده سنتر بولت سایز بزرگ


5/5 - (3 امتیاز)

سنتر بولت سایز بزرگ اغلب در چه ماشین هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟ این محصول در چه سایزهایی و بر اساس کدام استاندارهای تولید می شود؟ برای کسب اطلاعات به روز از مشخصات فنی و قیمت فروش عمده این محصولات در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

سنتر بولت سایز بزرگ معمولاً برای ماشین‌هایی که در معدن کار می‌کند عملکرد دارد .چون این وسایل نقلیه غالباً بار زیادی حمل می‌کنند. به خاطر همین باید فنرهای بیشتری در وسیله نقلیه تعبیه شود و سنتر بولت‌ها ضخیم‌تر باشند تا نگهدارنده بهتری باشد.

به عنوان مثال سایز فنر ۱۰ تن ۱۶ است.زمانی که در بین آن فنر اضافه می‌شود آن را ۱۸ می‌کنند تا قدرت ماشین افزایش پیدا کند .بزرگترین سایز سنتر بولت بزرگ روی ۱۸ و مخصوصاً سنتر۳۵*۱۸ می‌باشد.

سنتر بولت
سنتر بولت

آشنایی به سایزهای گوناگون سنتر بولت

آشنایی به سایزهای گوناگون سنتر بولت
آشنایی به سایزهای گوناگون سنتر بولت

 

  • سنتر بولت پیکان: ۸*۷٫۵سانت
  • سنتر بولت پیکان آردی : ۸*۶۰سانت
  • سنتر بولت تویوتا : ۸*۱۲٫۵سانت
  • سنتر بولت نیسان : ۱۰*۱۰سانت
  • سنتر بولت خاور :۲۵*۱۱ ، ۱۵*۱۱سانت
  • سنتر بولت ۱۰ تن: ۲۰*۱۲ ، ۲۵*۱۲سانت
  • سنتر بولت ۱۰ تن ،بنز ،مایلر، ولوو و تریلی: ۱۴،۱۶،۱۸ میل
    بیشترین مصرف در سایز های:
  1. ۲۵*۱۶
  2. ۲۵*۱۴
  3. ۳۵*۱۸
  • سنتر بولت مینی بوس: ۱۵*۱۰سانت ، ۲۰*۱۰سانت

سنتر بولت (Center Bolt) در فارسی به معنی پیچ وسط است و دقیقاً اشاره به مکان تعبیه و نصب این نوع پیچ ها دارد. سنتر بولت ها نوعی فنرهای تخت فولادی هستند که در سیستم تعلیق خودروهای قدیمی و سنگین مانند مینی بوس، اتوبوس و پیکان مورد استفاده قرار می گیرند. البته این نوع پیج با نام فنر شمش نیز در صنعت خودروسازی شناخته شده است. این فنرها به صورت خمیده بر روی یکدیگر قرار می گیرند و در قسمت وسط، ابتدا و آخر پیچ به یکدیگر متصل می شوند.
استفاده از این نوع فنرها در خودروهایی که با شتاب و سرعت زیادی نیز حرکت می کنند امری الزامی است. انواع سنتر بولت ۸ الی ۲۰ در سایزهای مختلف تولید می شوند که هر کدام برای نوع خاصی از خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. بزرگترین مدل این محصولات به شاه فنر معروف هستند که از دو طرف دارای قوس بیشتری بوده و برای نصب آن نیاز به انرژی و نیروی بیشتری است. به عنوان مثال شاه فنر پیکان مدلی از سنتر بولت ها است که به پیچ و مهره های بلندی می گویند که در خودرو پیکان برای بستن فنرهای شمشی یا برگه ای مورد استفاده قرار می گیرند.
توجه کنید که برای بستن فنرها باید سنتر بولت یا همان پیچ های وسط با سایزهای متناسب و استاندارد استفاده شود، چرا که بعد از چند ساعت رانندگی ممکن است پیچ ها شل و فنرها آزاد شوند.

فروش سنتر بولت سایز بزرگ به قیمت کارخانه

انواع سنتربولت پیکان و دیگر خودروهای سواری ویژگی های فنی و کیفی منحصر به فرد خود را دارند. از این رو انتخاب صحیح و دقیق آنها نقش موثری در تضمین کیفیت و کارآیی فنرها خواهند داشت. یکی از فاکتورهای مهم در خرید این محصولات، قیمت و نرخ فروش آنها در بازار است. به طور کلی عوامل زیر می توانند افزایش یا کاهش قیمت سنتر بولت ها را موجب شوند:

  • سایز و ابعاد سنتر بولت
  • درجه کیفی و آلیاژ بکار رفته در تولید
  • هزینه های تولیدی و نرخ مواد اولیه
  • میزان عرضه یا واردات انواع سنتربولت
  • نوسانات بازار به ویژه در مورد برندهای وارداتی

خریداران عمده و شرکت های خدماتی می توانند برای تهیه و خرید ارزان این محصولات از طریق نمایندگان فروش این محصول اقدام به ثبت سفارش نمایند تا جدیدترین تولیدات یا مدل های وارداتی به قیمت کارخانه برای آنها ارسال شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *