فروش سنتربولت با کیفیت

شماره تماس برای فروش سنتربولت با کیفیت :۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷


5/5 - (1 امتیاز)

هم اکنون فروش سنتربولت با کیفیت و به صورت عمده و جزئی از طریق همین سایت صورت می گیرد. قیمت این محصول نیز به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و نوع برند سازنده آن اشاره کرد.

پیچ سنتر بولت

پیچ سنتر بولت یکی از قطعات مهم در لوازم زیر شاسی کامیون می باشد که کیفیت و و مرغوبیت آن بسیار اهمیت دارد .برای خرید سنتر بولت با کیفیت باید به برخی از نکات در زمان خرید توجه شود تا بتوانید علاوه بر اینکه خرید آگاهانه ای داشته باشید پیچ ها از طول عمر بالایی برخوردار باشند .برای این منظور علاوه بر فاکتور قیمت شما در زمان خرید پیچ های سنتر بولت باید آنها را از نظر شکل ظاهری ،ابعاد صحیح پیچ در خودرو که مناسب با وسیله نقلیه باید تهیه شود انتخاب کنید. بهتر است تا از پیچ هایی در وسیله نقلیه استفاده کنید که دارای گرید مطلوب باشد .معمولاً بهترین گرید برای پیچ های سنتربولت گرید ۸.۸ می باشد .البته بهتر است بدانید که این پیچ ها دارای قد ها و اندازه های مختلفی هستند که باید حتماً موقع خرید به این نکات دقت لازم شود .چرا که اگر به ابعاد و اندازه های پیچ دقت نشود می تواند علاوه بر خود پیچ سایر قطعات را در خودرو دچار آسیب نماید.

چگونه از کیفیت پیچ سنتر بولت مطمئن شویم؟

پیچ سنتر بولد پیچ استوانه‌ای بلندی می‌باشد که در فنر ماشین‌هایی مثل :خاور ؛بنز؛ ۱۰ تن؛ مایلر؛ نیسان؛ مینی بوس؛ تویوتا و پیکان استفاده می‌شود که مهمترین قسمت سنتر بولت برای تشخیص کیفیت مهره سنتر بولت می‌باشد .مهره‌ها باید فاقد هرگونه لقی باشند و از حد استاندارد اگر شل‌تر باشند باعث خراب شدن رزوه می‌شوند. معمولاً هم بیشترین خرابی در سنتربرد در بخش مهره سنتر بولت است به خاطر همین باید کیفیت مهره سنتر بولت نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

سایز انواع سنتر بولت

  • سنتر بولت پیکان: ۸*۷٫۵سانت
  • سنتر بولت پیکان آردی : ۸*۶۰سانت
  • سنتر بولت تویوتا : ۸*۱۲٫۵سانت
  • سنتر بولت نیسان : ۱۰*۱۰سانت
  • سنتر بولت خاور :۲۵*۱۱ ، ۱۵*۱۱سانت
  • سنتر بولت ۱۰ تن: ۲۰*۱۲ ، ۲۵*۱۲سانت
  • سنتر بولت ۱۰ تن ،بنز ،مایلر، ولوو و تریلی: ۱۴،۱۶،۱۸ میل
    بیشترین مصرف در سایز های:
  1. ۲۵*۱۶
  2. ۲۵*۱۴
  3. ۳۵*۱۸
  • سنتر بولت مینی بوس: ۱۵*۱۰سانت ، ۲۰*۱۰سانت

نحوه تشخیص کیفیت سنتربولت

سنتربولت با کیفیت
خرید و فروش عمده سنتربولت با کیفیت :۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷

حتما شما نیز مشاهده کردید که در برخی خودرو‌ ها، مانند مینی ‌بوس ‌های بنز قدیمی، در حالی که در حال حرکت رو به جلو در یک خط مستقیم می باشند، اما خود خودرو به صورت مورب در حال حرکت است و چرخ‌ های عقب و جلو در یک امتداد حرکت نمی‌کنند.از همین رو صندل برد ها در موقعیت محر فنر ماشین ها یا کامیون ها قرار می گیرند که جهت تنظیم و نگهداری فنر بر روی محور کامیون استفاده می شود

سنتر بولت در زبان فارسی به مرور زمان تغییر کرده و به آن صندل برد نیز می گویند.

‌اما مشکل کار از کجاست و چرا انتهای خودرو به یک طرف پیچیده شده است؟! سیستم تعلیق در خودرو‌ های قدیمی از نوع فنر‌ های تخت فولادی هستند که به نام فنر شمش نیز شناخته می‌شوند. این فنر‌ها به شکل خمیده‌ روی هم قرار دارند و با اتصالی در وسط، ابتدا و انتها به روی هم بسته می‌شوند. اما مهم‌ترین قسمت در محلی است که این فنر ‌ها‌ روی محور‌های خودرو محکم می‌شوند که قسمت چالش ‌بر‌انگیز آن در محور عقب است.

این اقدام با استفاده از یک قطعه یو شکل به نام کرپی انجام می شود  و یک پیچ نیز از وسط آنها گذشته و با عبور از میان فنر‌ها، آنها را‌ روی هم نگه سفت می کند و البته با توجه به نوع فنر‌بندی، ‌روی یا زیر توپی ثابت می‌کند. این پیچ که از وسط فنر‌ها می‌گذرد به اسم Center Bolt نامیده می‌شود که به معنی پیچ وسط است و دقیقا اشاره به مکان و کاربرد آن دارد.بهتر است بدانید این قطه به اسامی مختلفی قابل شناسایی می باشد از جمله: صندل برد-سندل برد-سندلبرد-صندل برد ماشین-صندل برد کامیون-صندل بولت-سندر برد و…

بهترین سنتربولت با کیفیت 

سنتربولت با کیفیت
سنتربولت با کیفیت خرید و فروش عمده:۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷

در حال حاضر فروشنده سنتربولت با کیفیت در تبریز اقدام به فروش این محصول به صورت مستقیم و با مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن نموده است. در واقع فروش سنتربولت به عنوان یکی از قطعات حیاتی برای خودروها از رونق خوبی برخوردار شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *