Rate this post

سنتربولت قطعه کاربردی بوده که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پیچ از وسط فنر می گذرد و بنام پیش وسط نیز شناخته شده است. جنس این تولیدات از جنس آلیاژی بنام آهن و فولاد بوده که دوام و استحکام زیادی دارد. سنتربولت سایز – مختلف دارد که هر کدام مصارف متنوعی را به خود اختصاص می دهند. این قطعه بسته به نوع خودرو و سیستم فنر بندی انتخاب می شود. فروشنده این تجهیزات را در تهران به فروش می رساند. 

فروشنده  سنتربولت سایز - تهران

بررسی انواع کاربرد های سنتربولت

بررسی انواع کاربرد های  سنتربولت سنتربولت دارای سطح کاربری گسترده ای بوده و در سایز و مدل های مختلف تولید می شود. از جمله کاربردهای این قطعه می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • بادگیری فنر شمش
  • نرم شدن فنر روا

بر اساس سیستم فنر بندی خودرو این قطعه انتخاب می شود تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این محصول در خودروهای سبک و سنگین کاربرد دارد و از داخل فنر عبور کرده و به نرم کار کردن آن کمک زیادی می کند. سنتر بولت پیچی است که در وسط فنرهای تخت قرار دارد و آنها را روی هم نگه می دارد و از انتها درون توپی محور قرار می گیرد. 

این قطعه کاربردی پس از هر بار استفاده بهتر است که تعویض شود تا بهترین بازدهی را داشته باشد. تنوع در این ابزار بالا بوده و مشتریان می توانند در میان این انتخاب های گسترده متناسب با نیاز و مصرف خود خرید را انجام دهند. سایز این سنتر متفاوت بوده و به صورت کوچک و متوسط و بزرگ ساخته می شود. 

قیمت فروش عمده سنتربولت سایز –

قیمت فروش عمده سنتربولت سایز - قیمت فروش سنتربولت در بازار بر اساس کیفیت و سایز و نحوه فروش و همچنین میزان عرضه و تقاضایی که دارد مشخص می شود. لیست قیمت به دست شرکت های تولید کننده تعیین می شود و مشتری می تواند برای اطلاع از هزینه های روز این کالا با کارشناسان و مشاوران این صنعت تماس حاصل نماید.

این محصول قیمت مناسبی دارد و به راحتی جایگزین نمونه های قدیمی شده است تا بتواند هزینه های گزاف را از میان بردارد و مدل های جدید را به بازار عرضه کند. پایین بودن نرخ این محصول امتیاز ویژه ای می باشد که باعث فروش روز افزون آن شده و عرصه رقابت را برای تولید کنندگان تنگ تر نموده است. 

اگر فروش به صورت عمده انجام شود نسبت به نمونه های بسته بندی شده نرخ مناسب تری دارد. بالا رفتن میزان تولید و عرضه محصول به بازار باعث می شود تا قیمت ها به طور چشمگیری کاهش پیدا کند و در نقطه مقابل قدرت خرید مشتریان افزایش می یابد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *