Rate this post

شما عزیزان اجزای مختلف موتور را می شناسید و کاربرد هر یک از آن ها می دانید. 

بوش یک قطعه استوانه ای شکل است که وسط آن خالی است و در سیلندر قرار می گیرد و از داخل آن‌ ها پیستون ها حرکت می کنند. 

بوش ها انواع مختلفی دارند که از نظر کاربرد و جنس با هم متفاوت هستند، برای مثال بوش برنجی استاندارد بسیار مقاوم‌است و ضربه و حرارت های بالا را می تواند تحمل کند. 

فروشنده بوش برنجی استاندارد در تهران

نحوه تشخیص استاندارد بودن بوش برنجی

نحوه تشخیص استاندارد بودن بوش برنجی یک‌بوش استاندارد و با کیفیت دارای ویژگی هایی است و در هنگام‌ خرید باید به تمام این مشخصات توجه کنیم تا خریدی رضایت بخش داشته باشیم و ما در این جا سعی داریم تعدادی از این ویژگی ها را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. 

  • اولین موردی که باید به آن توجه کنیم ضخامت بوش است که این ضخامت باید به اندازه ای باشد که بتواند فشار پیستون را تحمل کند و همچنین خوب ریخته گری شده باشد و هیچ گونه موجی در آن دیده نشود. 
  • دومین مورد جنس بوش است که باید بدون این که تغییر شکل بدهد دما و حرارت بالا را تحمل کرده و از انبساط نا منظم پیستون جلوگیری کند. 

قیمت عمده فروشی بوش برنجی استاندارد

قیمت عمده فروشی بوش برنجی استاندارد وقتی برای خرید  به بازار می رویم  اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کنیم قیمت آن است. اما چه چیزی بر قیمت نهایی محصول اثر می گذارد و آن را گرانبها تر و یا ارزانتر می کند؟ 

بدون شک پارامتر های زیادی وجود دارد که بر قیمت محصولات اثر می گذارند. ما در اینجا تلاش می کنیم تعداد محدودی از این عوامل را برای شما عزیزان بیان کنیم. 

اولین و مهم ترین عاملی که بر قیمت ها تاثیر زیادی دارد کیفیت محصول است زیرا از مواد اولیه باکیفیت تولید شده و وقت بیشتری صرف تولید آن شده است بنابراین هر چه یک محصول کیفیت بالاتری باشد قیمت آن نیز به همان اندازه افزایش می یابد. 

بوش انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها کارایی های خاص خود را دارد و اگر محصولی کاربرد های متفاوت داشته باشد تقاضا برای خرید و استفاده آن نیز افزایش می یابد. 

اگر برای این که یک محصول به ما برسد افراد زیادی واسطه شوند قیمت بوش فسفر برنز گرافیتی نیز افزایش می یابد چرا که قیمت نهایی محصول و تعداد واسطه ها در بازار با هم رابطه مستقیم دارند. 

برای یک خرید مطمئن و رضایت بخش می توانید به نمایندگی فروش بوش های استاندارد مراجعه کنید و محصول دلخواه و مورد نیاز خود را با نازلترین قیمت خریداری فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *