Rate this post

سنتر بولت در ساختمان های مختلف به کار برده می شود. در صنایع و تاسیسات و مخازن مختلف نیز دارای کاربرد بسیار گسترده ای است. همچنین دارای کاربرد در صنایع برق و دکل های برقی می باشد. این مرکز عرضه کننده سنتر بولت سایز بزرگ در سراسر کشور می باشد. از این رو خریداران مختلف از شهر های مختلف کشورمان برای تهیه این محصول به ما مراجعه می نمایند.

عرضه کننده انواع سنتر بولت سایز بزرگ

آشنایی با انواع سایز سنتر بولت

آشنایی با انواع سایز سنتر بولت نوعی بست که با استفاده از میله گرد ساخته شده است را بولت می نامند.  از آن برای ایجاد اتصال در زمانی استفاده می نمایند که اتصال بین زیر ستون و فونداسیون نیاز باشد. انواع بولت را در طول ها و اندازه های مختلفی تولید می کنند. انواع مختلف بولت ها را با اندازه های مختلفی تولید می کنند. به طور معمول برای این که میزان درگیری را افزایش دهند، انتهای آن را کمی خم می کنند که سبب می شود شکلی مانند عصا داشته باشد.

انواع مختلفی از بولت وجود دارند در این جا به بررسی اندازه های مختلف آن می پردازیم.

  • انکر بولت: در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارد و برای انواع بتن، سنگ و آجر به کار برده می شود.
  • آی بولت: به منظور انتقال اجسام خیلی سنگین به کار برده می شود و شباهت زیادی به چشم دارد.
  • یو بولت: نوعی پیچ است که شباهت به حرف U انگلیسی دارد. دارای سایزهای مختلفی است و نام گذاری آن نیز براساس سایز آن انجام می شود. مثلا یوبولت سایز 5
  • استاد بولت: اندازه استاد بولت با توجه به نیاز مشتری قابلیت انتخاب و تولید دارد. استاد بولت در سایزهای 3.8 تا 41.2 اینچ در بازار عرضه می شوند.


جدیدترین قیمت سنتر بولت سایز بزرگ

جدیدترین قیمت سنتر بولت سایز بزرگ برای این که بتوانید یک بولت مناسب خریداری نمایید اولین کاری که باید انجام دهید این است که ببینید چه سایز بولتی برای استفاده شما مناسب است. با توجه به سایز بولت و اندازه آن قیمت آن متفاوت است. انواع بولت هایی که دارای اندازه های بزرگ تری می باشند، قیمت های بیشتری دارند. این در حالی است که شما پول کمتری را برای خرید سنتر بولت های کوچک تر پرداخت خواهید کرد.

هم چنین انواع مختلفی از سنتربولت ماشین وجود دارد. کاربردهای گسترده این محصول سبب شده تا افراد مختلفی خواستار خرید و تهیه این کالا باشند. اگر شما خریدار این محصول هستید و می خواهید آن را تهیه کنید با این واحد فروش این مرکز تماس بگیرید. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر شما خریدار عمده سنتربولت پیکان باشید، می توانید تخفیف بیشتری را در هنگام خرید دریافت نمایید. این در حالی است که خریداران و مشتریانی که قصد خرید خرد یا تکی این محصول را دارند، باید میزان هزینه بیشتری را برای تهیه هر قطعه سنتر بولت پرداخت نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *