Rate this post

کرپی یوبولت را می توانید با نازلترین قیمت از سایت ما به صورت غیرحضوری خریداری نمایید. کرپی ها از نظر نوع، سایز و اندازه با یکدیگر تفاوت دارند. مدل های مختلف آن را می توانید با جستجو در سایت بیابید. مهمترین کاربرد این محصول فیکس یا مهار کردن لوله ها است. این محصول را می توانید به صورت عمده نیز سفارش دهید. خرید در تعداد بالا با تخفیف همراه است و شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر، خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید.

خرید کرپی یوبولت با نازلترین قیمت

بررسی انواع کرپی های فلزی

بررسی انواع کرپی های فلزی

کرپی ها انواع مختلفی دارند. در یک تعریف کلی می توان آن را پیچ و مهره ای U شکل نامید که دو قلاویز در انتهای خود دارد و برای بستن لوله به سطح فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا از انواع کرپی ها برای محافظت از لوله هایی که مایعات و گازها از طریق آن عبور داده می شوند، مصرف می شوند. مدل، جنس، اندازه و رنگ کرپی سبب ایجاد یک تقسیم بندی جداگانه در این محصول گردیده است.

بیشترین میزان استفاده از این محصول در صنایع نفت و گاز صورت می گیرد. با این حال در همه مواردی که نیاز به نگهداری لوله به کمک یک وسیله جانبی است، کرپی های فلزی بهترین گزینه برای این کار محسوب می شوند. کرپی ها اغلب از جنس فلز یا آهن هستند ولی کرپی های فولادی، استیل، آلومینیومی، مسی، برنجی، پلاستیکی و… هم تولید می شوند که در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی دارند.

این محصول از اجزای مختلفی مانند سر، بدنه و نوک کرپی تشکیل شده است. این سه بخش به صورت مجزا در ابعاد و اشکال مختلف تولید می شوند تا بتوانند در موارد متعدد کارایی لازم را داشته باشند. البته قسمت سر یا همان خمیدگی کرپی فولادی به شکل گرد، مستطیلی، ال شکل و سر نازک می باشد.

قیمت فروش عمده کرپی یوبولت در بازار

قیمت فروش عمده کرپی یوبولت در بازار

کرپی یوبولت با قیمت عمده و البته با کیفیت بالا به فروش می رسد. در فروش عمده کرپی می توانید با پرداخت هزینه کمتر، تعداد بیشتری از این محصول را خریداری کنید. خرید عمده را می توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت ما انجام دهید. در سایت نمونه های مختلفی از این محصول موجود است تا خریدار بتواند بر اساس نوع کار و نیازی که دارد، کرپی را انتخاب و سفارش دهد.

از آنجا که در فروش عمده، عرضه به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد، قیمت تمام شده برای مشتری زیر نرخ بازار بوده و در نتیجه خرید در این شیوه با کمترین میزان سود از سوی فروشنده و بیشترین میزان صرفه اقتصادی برای مشتری همراه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *