Rate this post

کرپی یوبولت پیچ هایی هستند که به خاطر شباهت شان به حرف u انگلیسی با نام یوبولت شناخته شده اند همچنین از آن جا که کرپی در زبان آذری به معنای پل می باشد و وجه شباهت آن با حرف u که به شکل پل وارونه است؛ می باشد.

خرید عمده کرپی یوبولت به قیمت کارخانه

آشنایی با سایزهای مختلف کرپی یوبولت

آشنایی با سایزهای مختلف کرپی یوبولت کرپی یو بولت پیچ و مهره u مانند بوده که در هر دو قسمت انتهایی خود قلاویز دارد.

کاربرد کرپی یو بولت در مواردی همچون بستن لوله به سطوح فلزی، حمایت از لوله های مایعات و گاز، صنایع راه سازی، فولاد، پتروشیمی، صنایع نفت و گاز، تولید تجهیزات، ماشین آلات و … می باشد.

یوبولت ها که از رایج ترین روش های اتصال به شمار می روند در سایزها و اندازه های مختلف تولید می شوند.

جالب است که بدانید نام گذاری سایز یوبولت ها بر حسب سایز لوله ایی که توسط یوبولت حمایت می شود صورت می گیرد.

کرپی یو بولت ها از سایزهای M6 تا M30 تولید شده و در بازار وجود دارد که ابعاد پیچ و مهره، قطر درونی و ارتفاع داخلی از جمله اندازه هایی هستند که روی سایزهای مختلف یوبولت اثر می گذارند.

فروشگاه عرضه مستقیم کرپی یوبولت در مشهد

فروشگاه عرضه مستقیم کرپی یوبولت در مشهد پیچ های یوبولت در جنس های مختلفی از جمله آهنی، فولادی، کرپی استیل تولید می شود که هر کدام از این جنس ها در جای مخصوص به خود مصرف می شوند.

پیچ های یو بولت اکثرا در جاهایی که در تماس با آب و هوا هستند؛ استفاده می شوند و به همین دلیل به منظور جلوگیری از پوسیدگی به صورت داکرومات و گالوانیزه سرد یا گرم از آنها استفاده می شود.

استفاده از کرپی یو بولت همچنین مزایایی برای شما دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

1. کم هزینه بودن اجرا و نصب

2. نصب راحت و آسان

3. امکان باز کردن مجدد سازه و نقطه اتصال

4. استفاده دوباره از کرپی یوبولت های نصب  شده

5. سرعت نصب و مونتاژ بالا

6. استفاده کمتر یا عدم نیاز به تجهیزات جوشکاری

عرضه عمده کرپی یو بولت در مشهد و دیگر شهرهای ایران توسط فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های معتبر صورت می گیرد که شما مشتریان گرامی می توانید در صورت نیاز به تهیه عمده این محصول آن را با قیمت ارزان تری بخرید.

یوبولت ها با توجه به آلیاژ مورد نظر، پوشش دهی ، ابعاد مختلف، عملیات حرارت دهی و … ساخته می شوند که بر همین اساس  می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند.

شما خریداران عزیز می توانید با مراجعه به همین سایت ضمن کسب اطلاعات بیشتر کرپی یو بولت مورد نیاز خود را به صورت عمده یا جزئی تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *