5/5 - (4 امتیاز)

پیچ و مهره محور فوکس در صنعت خودروسازی بیشترین سطح مصرف را به خود اختصاص می دهد. این قطعه برای محورهای دیسکی و کاسه ای استفاده می شود و بیشتر برای محور تریلی و خودروهای سنگین استفاده می شود و در شرایط سخت فشار بهترین عملکرد را دارد. مشتری با خرید انواع پیچ و مهره سعی می کند تا نیاز خود را به راحتی برطرف سازد. خرید در حجم های مختلف و به صورت عمده و جزیی و با نرخ هایی متفاوت انجام می شود.

 

نکات مهم در انتخاب پیچ و مهره چرخ فوکس (کوگل)

در انتخاب پیچ و مهره چرخ فوکس (کوگل) باید به نکات مهمی از جمله:

  1. سایز
  2. قطر
  3. کیفیت
  4. و همچنین جنس توجه زیادی کنید.

لوازمی که با جنس فولاد MO40 ساخته می شوند دوام و استحکام زیادی دارند و در مجاورت با رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شوند.

برای خودروهای سنگین چون تریلی ها اصولا سایزهای بزرگ انتخاب می شوند و می توانند محور را به خوبی سر جای خود نگه دارند و در لرزش و حرکت زیاد جدا نمی شوند. هر چه قطر پیچ بیشتر می شود مسلما مقاومت بالاتری هم در مقابل فشار پیدا می کند.

بالا بودن سطح کیفی باعث شده تا طول عمر زیادی داشته باشد. انتخاب برندهای معتبر و مرغوب این اطمینان را به مشتری می دهد که جنسی با کیفیت تهیه کرده که عملکرد فوق العاده ای هم دارد. این لوازم از وزن سبکی برخوردار هستند و نصب و اجرای راحتی هم دارند.

بازار فروش پیچ و مهره محور فوکس

بازار فروش پیچ و مهره محور فوکس طی سال های اخیر رونق زیادی پیدا کرده است چون صنعت خودروسازی بیشترین سطح مصرف را دارد. کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابت را برای خرید و فروش بیشتر کرده است.

این فروشنده لوازم را به صورت عمده و بسته بندی به بازار عرضه می کند که هر کدام نرخ مختص به خود را دارند. مشتریانی که محصول را به صورت عمده و در حجم بالا تهیه می کنند تخفیفات زیادی شامل حالشان می شود.

تولیدی به کمک این مراکز سعی می کند تا محصولات خود را در کمترین زمان و با نرخی مناسب و کیفیت اولیه به فروش برساند. میزان فروش اغلب به صورت عمده است که قیمتی مناسب و مقرون بصرفه دارد.

گسترش پیدا کردن نمایندگی ها در شهرهای مختلف باعث شده تا میزان فروش رشد چشمگیری پیدا کند. بازار فروش این لوازم ایرانی در حال حاضر به علت مرغوبیت کیفیتی که دارند، بسیار پر رونق و سود آور می باشد.

متقاضیان خرید انواع پیچ و مهره می توانند با بهره مندی و استفاده از انواع روش های خرید و فروش موجود، خریدی بسیار مطلوب و رضایتمندانه داشته باشند.

 

سایز پیچ چرخ فوکس

سایز پیچ چرخ فوکس ( کوگل) ۸۰*۱/۵*۲۲ می‌باشد. این پیچ چرخ دارای یک مهره واشر دار دنده ۱/۵ به آن متصل می‌شود.
محور فوکس جزء محورهای آلمانی می‌باشد که در ایران طرفداران زیادی دارد. چون از کیفیت بالایی برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *