5/5 - (2 امتیاز)

کرپی یو بولت ها امروزه بازار خریداران و مشتریان زیادی دارد. از این رو، بازار این محصولات بسیار پر رونق است. ولی با این وجود قیمت ها به دلیل نوسانات موجود در بازار ثابت نیست و همواره نوسان دارد. ولی با این وجود، مشتریان می توانند برای اطلاع از جدیدترین قیمت کرپی یوبولت در بازار با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایند. 

جدیدترین قیمت کرپی یوبولت در بازار

آشنایی با انواع سایزهای کرپی یوبولت

آشنایی با انواع سایزهای کرپی یوبولت امروزه در بازار انواع و اقسام بولت وجود دارد. یکی از معروف ترین و پرفروش ترین نوع آن، یوبولت است. این محصول امروزه در سایزهای مختلف تولید و برای فروش به بازار عرضه می شود. هر دو سر کرپی یو بولت دارای اندازه یک سوم اندازه پایه رزه می باشند. این پایه ها به صورت یو شکل (U) از وسط بولت خم شده اند. دلیل این که امروزه این نوع بولت تولید می شود، مهار و یا فیکس کردن لوله ها و قطعات منحنی شکل می باشد. از این رو، این محصول در اندازه ها و سایزهای مختلف ساخته می شود چرا که با ساخت کرپی های با پایه های بلند نیز می توان دو لوله را به هم فیکس کرد و مورد استفاده قرار داد.
امروزه سایز دهانه کرپی ها بر اساس اینچ تعیین می شوند و ضخامت رزوه میلیمتر است. از جمله سایز های که این محصول دارد، می توان به سایز های M6 تا M30 آن اشاره کرد. از این رو، می توان گفت که این کرپی یو بولت ها بر اساس سایزهای مختلفی که دارد، قیمت های متنوعی دارند. در زمان خرید و استفاده بهتر است، به انواع سایزهای آن دقت داشت و سایز مناسب را انتخاب و خریداری کرد. 
سایزبندی این محصول به این صورت است که اندازه دهنه کرپی را بر اساس سایز بیرونی لوله محاسبه می کنند. بنابراین کاری به سایز داخلی لوله ها ندارند. برای نمونه وقتی که کرپی یو بولت با سایز 2 اینچ را انتخاب می کنید، در این صورت برای بستن لوله 2 اینچ مناسب است. 

فروشنده و توزیع کننده انواع کرپی یوبولت

فروشنده و توزیع کننده انواع کرپی یوبولت کاربرد کرپی یو بولت و استفاده های گسترده از آن سبب شده است که بازار خرید و فروش این محصول بسیار پر رونق باشد. از این رو، تولید کننده یوبولت به صورت عمده و کلی آن را تولید و برای فروش به بازار عرضه می کند. برای خرید این محصول می توان به سایت فروشنده و توزیع کننده انواع کرپی یوبولت مراجعه کرد و این محصول را با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت و به صورت کلی و عمده خریداری کرد. با خرید این محصول می توان به کسب و کار خود رونق بیشتری داد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *