Rate this post

آیا نام کرپی یوبولت را تاکنون شنیده اید؟ این محصولات برای چه اموری مورد استفاده قرار می‌گیرند و قیمت آنها به چه عواملی بستگی دارد؟ کرپی یا یوبولت ها محصولاتی صنعتی برای اتصال در شبکه های گازی و نفتی در سراسر دنیا هستند که بر حسب میزان مقاومت در سیستم های پایپینگ نصب می‌شوند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم چند مورد از معروف ترین تولید کننده های کرپی یوبولت در مشهد را معرفی کنیم. 

تولید کننده  کرپی یوبولت در مشهد

بررسی انواع کرپی یوبولت و کاربرد آن ها

بررسی انواع  کرپی یوبولت و کاربرد آن ها

کرپی با یوبولت ها محصولاتی بسیار کاربردی و صنعتی هستند که در بسیاری از شرکت ها و مجموعه های مختلف صنعتی برای اتصال در سیستم های مختلف بکار می‌رود. به طور کلی، کرپی در زبان آذری به معنی پل می‌باشد و دلیل این نام گذاری به این خاطر است که تمامی بولت ها به شکل حرف U انگلیسی هستند و در انتهای هر کدام یک از آنها رزوه هایی وجود دارد. وظیفه اصلی نصب و اتصال یوبولت ها برای ساپورت لوله های نفتی و گازی در مجموعه سیستم های لوله کشی یا پایپینگ است. 

نام گذاری و تفکیک انواع مدل های یوبولت ها براساس سایز لوله هایی است که توانایی ساپورت آنها را دارند، به عنوان مثال، کرپی های سایز 8 اینچی برای مهار لوله هایی با سایز 8 اینچ هستند و به همین دلیل برای بسیاری از مهندسان صنعتی قابل تفکیک و شناسایی هستند.

انواع یوبولت ها به دسته بندی های مختلفی تقسیم می‌شوند، برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:

  • متریک
  • اینچی
  • الواتور (بالابر)

در کنار این، یوبولت ها به اشکال مختلف گرد، نیمه گرد، و قوطی نیز تقسیم می‌شوند. برای اتصال این محصولات به سیستم های اتصالات و سیالات نیاز است تا در وهله اول نسبت به قطر داخلی لوله توجه داشته باشید. بنابراین، در تعیین سایز های مورد نظر برای لوله های مورد استفاده مهم است که به ضخامت و قطر داخلی لوله توجه کنید. علاوه بر این، کاربرد های دیگری نیز برای این محصولات وجود دارد که برخی از آنها به اتصال انواع قطعات منحنی، اتصالات برای انواع طناب و سیم بکسل، و … اطلاق می‌گیرد. 

تولید کننده یوبولت های مختلف با قطر های مختلف در تمامی بازارهای جهانی در حال توزیع است و این محصولات باتوجه به متریال بکار رفته تعیین قیمت خواهند شد. 

فروشنده بهترین کرپی یوبولت در بازار

فروشنده بهترین کرپی یوبولت در بازار

فروشنده های انواع کرپی یوبولت ها در بازار بسته به متریال بکار رفته در بدنه آنها متفاوت است، به عنوان مثال، بدنه های فولادی، استیل، مسی، و یا برنج و برنز همگی دارای قیمت های متنوعی هستند و افراد باتوجه به سیستم های مربوطه باید متریالی را انتخاب کننده تا بالاترین میزان مقاومت را داشته باشند. برای خرید این نوع محصولات با بالاترین درجه کیفیت های موجود می‌توانید به فروشنده معتبر آن مراجعه کنید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *