Rate this post

تولید کننده سنتربولت صادراتی در تهران بهترین و با کیفیت ترین محصول یدکی خود را تولید و با توجه به روحیه مشتری مداری خود، آن را با قیمت بسیار ارزانی به بازار عرضه کرده و همین امر نیز سبب محبوبیت آن شده است. 

تولید کننده سنتربولت صادراتی در تهران

مقایسه کیفی سنتربولت صادراتی و داخلی

مقایسه کیفی سنتربولت صادراتی و داخلی

شاید شما نیز دیده باشید در برخی برخی خودرو‌ها، مانند مینی‌بوس‌های بنز قدیمی، در حالی که در حال حرکت رو به جلو در یک خط مستقیم می باشند، اما خود خودرو به صورت مورب در حال حرکت است و چرخ‌های عقب و جلو در یک امتداد حرکت نمی‌کنند. عاملی که سبب این اتفاق در این وسایل می شود، سنتربولت نام دارد. 

سیستم تعلیق در خودروهای قدیمی از نوع فنرهای صاف و تختی بوده که به آنها فنر شمش می گویند. این فنرها که به روی هم گذاشته می شوند، با یک اتصال در اول و آخر و وسط به هم وصل می شوند. اما مهمترین بخش آن مربوط به محور عقب است. 

این کار با استفاده از یک اتصال Uشکل به نام کُرپی انجام می‌شود و یک پیچ نیز از وسط محورها گذشته و با عبور از وسط فنرها، آنها را روی هم نگه می‌دارد و البته با توجه به نوع فنربندی، ‌روی یا زیر توپی ثابت می‌کند. این پیچ که از وسط فنرها می‌گذرد به اسم سنتر بولت نامیده می‌شود که به معنی پیچ وسط است و دقیقا اشاره به مکان و کاربرد آن دارد.

در مقایسه کیفیت سنتربولت صادراتی و نوع داخلی آن باید گفت که در حال حاضر نوعی از سنتربولت داخلی توسط کارخانه های داخلی کشور تولید می شود که دارای بالاترین استانداردهای لازم جهانی بوده و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته می شوند. بر این اساس سنتربولت های داخلی با توجه به کیفیت بالایی که دارند، به بسیاری از کشورهای همسایه مانند عراق نیز صادر می شوند. بر این اساس این وسیله اگر بهتر از نوع خارجی نباشد، قاعدتا کمتر از آن نیز نمی باشد. 

 این کلمه در زبان فارسی به مرور زمان تغییر کرده است و امروزه همه به آن صِندل بُرد یا صندل بر، می‌گویند و جالب‌تر اینکه بسیاری اصطلاح بریدن را وابسته به همین اسم می‌دانند. این همان پیچی است که اگر معیوب شود ‌‌یا ببرد، باعث می‌شود تا فنر‌ها‌ روی هم بلغزند و ته خودرو کمی منحرف شده و خودرو از پشت به شکل اریب دیده شود.

یکی از چالشی‌ترین قطعات در مقوله تغییر‌ اسم‌ها و کاربرد آنها در دنیای خودرویی کشورمان، قطعات مربوط به سیستم پر‌خوران است، چرا که بسیار به جای همدیگر به کار برده می‌شوند.

اصلا کار سیستم‌های پر‌خوران در چیست؟ طبق قوانین ترمودینامیک و احتراق موتور‌های داخلی، هر چه حجم و تراکم هوای ورودی به موتور بیشتر باشد، بهسوزی و سوخت و ساز موتور نیز بالاتر و بیشتر خواهد بود. سیستم‌های پر‌خوران نیز بر همین قانون استوار هستند و امروزه به یکی از رایج‌ترین قطعات در دنیای خودرو‌های سواری تبدیل شده‌اند.

قیمت فروش عمده سنتربولت صادراتی در تهران

قیمت فروش عمده سنتربولت صادراتی در تهران

قیمت فروش عمده سنتربولت صادراتی در تهران نسبت به قیمت آن در سایر جاها مقرون به صرفه تر است. در واقع در تهران به سبب این که این محصول را به صورت مستقیم می توانید از فروشنده اصلی خریداری نمایید. قیمت سنتربولت بسیار پایین تر می باشد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *