Rate this post

سنتربولت تریلر یک پیچ است که در داخل فنر های موجود در خودروهای موجود در بازار، قرار می گیرد. این پیچ نقش بسیار حیاتی را در حرکت خودرو به خصوص خودروهای سنگین از جمله تریلر ایفا می کند. نقش اصلی آن در حرکت چرخ ها می باشد.

تولید کننده سنتربولت تریلر با کیفیت عالی

تفاوت سنتربولت تریلر با سواری

تفاوت  سنتربولت تریلر با سواری سنتربولت تریلر دارای ابعاد بزرگتری به نسبت سنتربولت سواری می باشد. این مهره دارای فشردگی بیشتری به نسبت سواری می باشد و می تواند وزن بیشتری را تحمل کند بدون اینکه دچار شکستی و یا آسیبی شود. 

در واقع نقش اصلی سنتربولت در هر خودرویی هنگام عبور از برآمدگی ها مانند دست انداز مشخص می شود. اگر فرد راننده با سرعت بالایی حرکت کند و اینکار را پیوسته ادامه دهد، سبب شکستگی فنر چرخ ها و یا سبب از جا در آمدن پیچ می شود. سپس ادامه ی حرکت سخت خواهد شد.

برای بررسی نوع سنتربولت مناسب برای خودرو می بایستی ابتدا خودروی خود را بدانیم. مطمئنا قدم اصلی را برداشته ایم. برای تعیین دقیق اندازه ی آن می توان چرخ را از جا درآورد و سپس در کنار فنر چرخ آن را دید. 

این پیچ ها برخلاف اندازه ای که دارند به خوبی می توانند فنر پر قدرت را احاطه کنند و وزن خودرو را پخش کنند‌. پس اگر این پیچ دچار شکستگی شود و یا از جا دربیاید، یعنی به گونه ای بوده است که دیگر نتوانسته وزن را تحمل کند.

پیچ هایی که در تریلر می باشند، علاوه بر اندازه ی بزرگ، ساختار خاصی هم دارند. برای جا زدن آن ها نیز نیازمند یک فرد خبره و با تجربه است؛ چرا که کوچکترین اشتباه می تواند باعث شکستگی فنر اصلی شود و همچنین به ما هم آسیب وارد کند‌.

برای انواع خودروهای سنگین هم متناسب با ساخت آن ها، پیج های گوناگونی را طراحی کرده اند تا بیشترین توانایی خود را نشان دهند.

معمولا افرادی که تردد زیادی دارند اینگونه لوازم را به عنوان یدک همراه خود دارند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی سریعا برای رفع آن اقدام کنند.

قیمت فروش سنتربولت تریلر درب کارخانه

قیمت فروش سنتربولت تریلر درب کارخانه قیمت محور تریلی در حال حاضر دچار نوساناتی شده است که گفتن قیمت مقطوع آن کمی دشوار است. اما مهمترین نکته این است که ایران اقدام به تولید داخلی آن کرده است و شما می توانید با رجوع به سایت معتبر بازار سفارش داده و قطعه ی مخصوص خود را تهیه کنید بدون هیچ گونه زحمتی که سبب آزار شما شود.

فروش سنتربولت تریلر نسبت به سواری هزینه بیشتری دارد، اما اگر شما توانایی خرید عمده را داشته باشید می توانید بدون واسطه اقدام به خرید کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *