تولید و فروش سنتربولت تریلر

تولید و فروش سنتربولت تریلر


5/5 - (2 امتیاز)

تولید و فروش سنتربولت تریلر توسط شرکت های تولیدی معتبری انجام می شود و شرکت تولید کننده این کالا با بهره گیری از دستاورد های علمی نوین سعی کرده است با کیفیت ترین محصول را تولید و روانه انواع بازار های داخلی و خارجی کند. این تولید کننده در تلاش است که همزمان با پیشرفت علم و فناوری، از بهترین دستگاه های پیشرفته و مدرن، استفاده کند تا بتواند محصولی با کیفیت بالا را تولید و بدست مشتریان برساند.

 

همه چیز درباره سنتربولت ماشین

تولید و فروش سنتربولت تریلر
تولید و فروش سنتربولت تریلر

یکی از اجزای مهم ماشین ها سنتربولت می باشد و مهمترین عضو سیستم تعلیق است. انواع سنتربولت ها ضربه های مختلف سطح جاده را جذب می کند و باعث می شود که به بدنه ماشین آسیب وارد نشود. بازویی درون کمک فنر ها وجود دارد که نیروی زیاد ذخیره شده در فنر را آهسته آزاد کرده و از جهش ناگهانی ماشین جلوگیری می نماید و بسیار پرکاربرد می باشد.

قیمت فروش انواع سنتربولت تریلر

آشنایی به سایزهای گوناگون سنتر بولت
آشنایی به سایزهای گوناگون سنتر بولت

در لیست قیمت بالن تریلی نوع مصرف  و سایز و نرخ دقیقشان یاد شده است که موجب آسانی مشتریان می شود. لیست قیمت ها توسط تولیدی ها تهیه می شود و برای آسانی مصرف کنندگان در اختیارشان قرار می گیرد.

قیمت محور تریلی یکی از مهمترین پارامتر ها جهت خرید و تهیه این محصول است که تولیدکنندگان با توجه به بسیاری از عوامل به تعیین و استعلام آن پرداخته اند. کیفیت و نوع فروش تاثیر ویژه ای در قیمت فروش انواع مختلف سنتربولت درجه یک دارد و هزینه هایی که هنگام تولید برای شرکت تولیدی ایجاد می شود می تواند از دیگر عوامل مهم در مشخص شدن قیمت ها باشد.

در این محل شماره هایی درج شده است که از طریق آنها می توان به کارشناس فروش متصل شد و از آخرین اطلاعات در زمینه تغییرات قیمت محصول باخبر شد. همچنین می توانید در صورت نیاز به کالا آن را در حجم بالا سفارش داده و در هر محلی که مد نظرتان است به تحویل آن بپردازید.

بسته بندی های محصول متنوع هستند و هر کدام از رنگ و مدل های مختلفی برخوردار می باشند؛ در نتیجه قیمت هایی که برای هر کدام در نظر گرفته شده به صورت جداگانه اعلام می شود. باکیفیت ترین محصولات به طبع از نرخ بیشتری بهره مند هستند که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آنها می باشد. این کالا تنوع بالایی در طرح و مدل داشته و از نرخ های مقرون به صرفه ای بهره مند می باشد. عوامل موثر بر قیمت فروش انواع سنتربولت ها عبارتند از:

  • نوع و کیفیت سنتربولت
  • نحوه فروش محصولات سنتربولت
  • هزینه حمل و نقل این کالا
  • حجم و ظرفیت خرید انواع سنتربولت
  • نحوه بسته بندی محصول سنتربولت

سایز انواع سنتر بولت ها

پیچ سنتربوردهای تریلی دارای سایزهای ۱۸ و ۲۰ هستند که در تمامی این سایزها مهم‌ترین ابعاد۱۸*۲۵ و۱۸*۳۰ و۱۸*۳۵ و۱۸*۴۰ سانت می باشد. و در قطر۲۰ می توان سنتربولت های مهم را در ابعاد ۲۰*۲۵ _ ۲۰*۲۰ دانست،
تریلی ها چون بار زیاد حمل می کنند معمولاً از فنر اضافه هم در زیر شاسی خود اضافه می کنند.
معمولاً برای اینکه بتوانید این میزان را تحت کنترل داشته باشند از سایز ۲۰ استفاده می کنند اما سایز معمولی آنها ۱۸ می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *