Rate this post

بوش برنجی کوتاه و استاندارد محافظ هایی هستند که تولید ارتعاش می کنند. و مثلا یک مرز فیمابین اجزاء سازنده خودرو ایجاد می کنند. موارد استفاده از آن در دستگاه های پزشکی ، صنایع ماشین سازی، کشاورزی و … است.بوش یک قطعه است در ماشین به شکل استوانه که داخل آن پیستون متحرک است، بوش در داخل سوراخ های سیلندر قرار  می گیرد. بوش نباید در برابر گرما تغییر شکل بدهد.

تولیدی بوش برنجی کوتاه و بلند

موارد استفاده بوش برنجی کوتاه در خودرو

موارد استفاده بوش برنجی کوتاه در خودرو

تولید بوش برنجی فروش بوش برنجی که روی بدنه سیلندر قرار دارند به دو قسمت تقسیم می شود که یا بوش هایی هستند که یک تکه هستند و یا از نوع جداشدنی و دو تکه. از مزایای بوش های خود روغنی که تنها یکی از انواع بوش هاست می توان موارد زیر را نام یرد:

  1. حرکت های بی صدا دارد.
  2. ضربه گیر است در مقابل ضربات.
  3. روغن آن نشت نمی کند.
  4. به صرفه هستند.
  5. پایدار است.
  6. سرعت آن خوب و بالاست.
  7. در برابر گرما مقاوم است.
  8. تعمیرات آن کم هزینه است.

بوش ها انرژی را از یک جسم متحرک به یک جسم متحرک دیگر منتقل می کنند. آنها لرزه ای خودرو را کم می کنند  تا سرنشینان احساس نکنند. نوعی بوش لاستیکی وجود دارد که در تمام خودروها می توان یافت. این بوش ها به کاهش لرزه کمک می کنند.  از آن در ماشین های حفاری، کشتی ها، قالب سازی و ..  نیز به کار می برند. بوش های پلی اورتان بسیار پایدار و مقاوم هستند. این بوش ها کمی محدودیت دارند و همیشه نمی توان از آنها استفاده کرد. نیاز به بررسی همیشگی داند. نباید خشک شوند. باید همیشه به آنها گریس بزنیم تا مشکل خشکی آنها را برطرف کند. وظیفه بوش چیست؟ از صداهای خودرو کم کند. بوش oem نیز وجود دارد که استاندارد است. می توان بوش ها را با رطوبت آنها بررسی کرد و عیب آنها را متوجه شد.زمانی که آنها چرب شوند باید آنها را جایگزین کرد.بوش هایی که به آنها اشاره کردیم نمونه های خوبی هستند که قادر باشند تا با بوشهای کارخانه ای تعویض شوند و جای آنها را بگیرند.

قیمت روز بوش برنجی کوتاه در بازار تهران

قیمت روز بوش برنجی کوتاه در بازار تهران عرضه بوش برنجی در فروشگاه بوش برنجی صورت می پذیرد. می توان با کمی دقت بهترین گزینه را که متناسب با نوع خودروی ما باشد خریداری کرد. بوش ها از لحاظ مقاومت، پایداری، جنس، کارکرد، محل استفاده و حتی رنگ با یکدیگر متفاوت هستند. عواملی مانند رنگ را می توان در خرید آنها نا دیده گرفت اما کیفیت و میزان عملکرد آن را نمی شود چشم پوشی کرد. چرا که این هم یکی از قطعات لازم و ضروری برای خودروی ماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *