Rate this post

بازار فروش سنتر بولت سایز بسیار پر رونق و داغ می باشد. برای خرید این محصول می توانید به صورت مستقیم و اینترنتی اقدام به خرید کنید. خرید به صورت اینترنتی به دلیل بدون واسطه بودن برای خریدار بسیار ارزان قیمت و سود آور می باشد.

توزیع بهترین سنتر بولت سایز متوسط

آشنایی با کارکرد انواع سنتر بولت ها

آشنایی با کارکرد انواع سنتر بولت ها

سنتر نوعی بست از جنس میلگرد می باشد که در صنعت ساخت و ساز، جهت ایجاد اتصال بین صفحه زیر ستون و فونداسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

بولت ها به طول های مختلفی تولید می گردد و به طور معمول انتهای بولت را به منظور افزایش درگیری خم می کنند. که باعث می شود شکل ظاهری این محصول عصا مانند شود.

آی بولت (Eye Bolt):
نوعی پیچ است که با داشتن یک حلقه در انتهای خود می توان یک طناب یا نوار یا زنجیره را به آن متصل کرد
و برای کارهای جابجایی اجسام بسیار پرکاربرد است به دلیل شباهت آن به چشم (Eye ) به نام آی بولت نام گذاری گردید.

سنتربولت پیکان از نظر اقتصادی بسیار مقاوم می باشد. این نوع بولت دارای مقاومت بالایی می باشد. از مقاومترین و با دوام ترین بولت می باشد 
سرعت و سهولت در اتصال یک وسیله به حجم های چوبی استفاده می شود. این هنگر بولت نوعی از پیچ است ، که در دو طرف آن رزوه وجود دارد. با این تفاوت که رزوه هاى یک طرف همانند رزوه چوب است.  رزوه طرف دیگر مشابه رزوه پیچ ماشینى است و از این نوع پیچ ها مى توان در صفحات با دو جنس متفاوت استفاده کرد

انواع استاد بولت:

  • استاد بولت گالوانیزه
  • استاد بولت فولادی
  • استاد بولت استیل

یک شاه فنر پیکان اتصال‌دهنده‌ای است که سطح خارجی آن رزوه شده است و برای عبور از میان سوراخ‌های تعبیه‌شده در قطعات مونتاژ طراحی می‌شود، و به طور معمول با چرخاندن یک مهره سفت یا باز می‌شود. یک screw اتصال‌دهنده‌ای است. که سطح خارجی آن رزوه شده است و قادر به وارد شدن درون سوراخ‌های قطعات مونتاژی، جفت‌شدن با رزوه داخلی تعبیه شده یا ایجاد رزوه خود است و با چرخاندن سر پیچ می‌تواند بسته یا شل شود.

قیمت بهترین سنتر بولت سایز متوسط در بازار

قیمت بهترین سنتر بولت سایز متوسط در بازار قیمت سنتر بولت سایز متوسط به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد. برای خرید این نوع محصول می توانید به صورت مستقیم و اینترنتی اقدام به خرید کنید. خرید به صورت اینترنتی به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت و سود آور می باشد. خریدار می تواند با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری کند. مهمترین مزیت خرید,اینترنتی خرید آسان و ارزان قیمت می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *