Rate this post

امروزه گستردگی صنایع مختلف موجب پیدایش لوازم و راهکارهای بسیار خلاقانه و موثر گشته است. شاید یکی از جالب ترین آن ها پیدایش بوش و بوش برنجی و بالاخص بوش برنجی فنر بوده باشد که در صنایع خودرو سازی طی سالیان متمادی جایگاه استفاده ای ویژه ای داشته است. یکی از راهکارهایی که به کاهش صدمات، کاهش هزینه ها و راحتی خودرو های تولیدی  انجامید.

بهترین بوش برنجی فنر به صورت عمده

مزیت ها و ویژگی های بوش برنجی

مزیت ها و ویژگی های بوش برنجی

بوش ها دارای کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف می باشد. بوش ها در صنایع اصلی و نظامی و خودروسازی تا صنایع پایین دست نظیر ساخت قطعات متفاوت مکانیکی جزء لاینفک صنایع و قطعات مکانیکی شده اند. بوش ها در صنایع مکانیکی بیشتر در مواردی که قرار است دو قطعه در کنار همدیگر حرکت کنند مورد استفاده قرار می گیرد تا از طرفی سایش را به حداقل ممکن خود برساند و از طرفی حرکت قطعات را در ارتباط نزدیک و دقت کافی و مناسب تامین کنند.

بوش ها دارای کاربرد های فراوانی در صنایع مرتبط با مکانیک می باشند که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره جزئی کرد:

  • بوش ها عایق ارتعاشات هستند و از انتقال بیش از حد ارتعاشات از یک جسم به جسم دیگر جلوگیری می کنند.
  • انرژی را از یک جسم به جسم دیگر بدون ضربه انتقال می دهند.

این دو ویژگی بارز بوش ها باعث شده است که بوش ها جایگاه ویژه ای در صنایع خودرو سازی و فنر بندی و تعلیق داشته باشد. از این میان بوش برنجی و بوش فسفر برنز دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند که اخیرا باعث شده است استفاده ی خاص و بیشتری از آن ها در صنایع بشود.

از بین ویژگی های منحصر بفرد بوش فسفر برنز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی هستند.
  • در مکان های تحت تاثیر مواد شیمیایی  استفاده می شوند تا قطعات مورد خوردگی شیمیایی مواد تماسی نشوند.

همین ویژگی ها و ویژگی های متالوژیک فسفر برنز باعث شده که در بوش فنر فنربندی و تعلیق انواع خودرو ها مورد استفاده قرار گیرند و در بهبود عملکرد فنر بندی اتومبیل ها تاثیر بسزایی داشته باشند.

قیمت بوش برنجی فنر استاندارد در بازار

قیمت بوش برنجی فنر استاندارد در بازار

تولید بوش برنجی و انواع بوش دیگر در کشور توسط تولید کنندگان و تامین کنندگان زیادی صورت می گیرد. فولاد یدک یکی از تامین کنندگان قطعات فولادی می باشد که از این میان می توان به بوش برنجی فنر، بوش فسفر برنز و ده ها قطعات دیگر اشاره کرد. در کنار کیفیت قطعات عرضه شده در فروشگاه فولاد یدک، قیمت مناسب و منصفانه برای مصارف خرد و عمده و مصارف داخلی و صادرات خرید از این فروشگاه را برای صنعتگران و تاجران دو چندان نموده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *